Sunday, November 16, 2008

Phew....

saturday coming again...what a great day!!!....byk bnda yg sonok ari ni...
akhirnya tamat jua tesis ku..lege2..xde lagi esemen dr UPM...sob...sob...
pasti pasni kurndu sume makhluk2 yang bergelar dak2 sains komp kat murni tuh!!!tolo la lu nate endon...Man Utd mng pkai bomoh ke ape...besau sgt mng tuh!!hehehehe...gurau je beb...
seminggu kat blok sorang2 wat tesis...bolehkah anda gambarkan kebuhsanan dan kelaparan yang melampau2 di situ?hu.....hanya yang tabah cam pak lah je leh bertahan..klu cam ko don...alamatnyer mmg trus blah ar beb..huhu...
pe eh aku nak cite kt korang sume...rase xder yg menarik agi stkt ni...kesan2 buatan tesis ader agi kat serebrum aku nih....aha...fluppy talk?aku ader gak tgk ari ni...tajuk "camne nak bagi besau anda nyer barang baek tuh @How to enlarge ur penis!!"
Gile segan aku nak cakap..huhhuh...korang cube carik kat youtube la....aku pon masih melayan fluppy talk nih..hikhik..layan....

2 comments:

maskedmaster said...

wahh!!! sudah kembali berblogg!! kikikiki

mimin said...

wahhaha!
kami suda jmpa sama blogh kamuuuuuu
mari2 kami jemput kamu ke blog kami yee
do approve!
emm..nyways,tesis dah abes.
lupe2 kn lah abstract writng aritu.lalala